XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

Erakaslearen partea (Kaso bietan)

1- BILAKETA ETA OHARKETA PERTSONALAK.

Gasolina erre egiten dela ohartu du Henri-k, eta halere lehertu egiten da motorean.

Astebetez erakutsi zigun urrutitik piztutzen zuela gasolina; eta gainetik puztuz gero, areago erretzen zela, eta abar.

- Zergatik lehertzen da?.

- Ez dakit arrastorik ere - erantzuten zuen arratsaldero.

- Zer egin?.

Lurrinari dagokionez, lokomotoren BT-an badago zipotzaren saiaketa; baina honi buruz, zer?.

Erakaslearen partea hau izan da kaso honetan: gazezko pizkailua ekartzea proposatzea.

Holako edo halako BT-a begira zak esatea, noski, nahiago nukean....

Izadi-zientzietan eta oharketetan hobeki moldatzen gara; baina amarru-txartel txiki horien lerrokada prestatu beharko genuke, eta geure ikas-taldeetan elkarrekin bilatu, gero bat-bederak puntu horietako bat bilduz eta borobilduz.

2- TALDE-BILAKETAK.

Honi buruz badaude zuhurtzia batzuk....